بادکنک های رنگی

بادکنک های رنگی

بادکنک های رنگی

بادکنک های رنگی

بادکنک های رنگی

پنجشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۲۳ ق.ظ

سلام خانمی که این وبلاگ برای شماست شما هروقت تو همین پست نظر بذارید که وبلاگتون رو میخواهید بهتون پس میدم من اینجارو ثبت کردم که کسی دیگه ثبتش نکنه تا باز به شما برسه اینم که من کیم مهم نیست هروقت خواستید من درحدمت هستم


  • عرفان پورصباحی

باد کنک ها

بادکنک

نظرات  (۳)

سلام.

یعنی چی ؟

خودتون رو که معرفی کردید !!!


:|

بدرد من نمیخوره که مال خود شما...
فقط یه اسم بود دیگه:)
موفق باشید بازم...ولی عجیب مشکوک میزنیدا؛))
پاسخ:
مشکوک چی؟؟آدم خاصی نیستم...حداقل برای شما فکر کن یه اشنا
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی